Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Okej då det får väll dugahoney sa:Inte husbil men väl husvagn.
MED hjul för att den ska kunna rulla :angel
Adal sa:då kan soc leta hos oss för vi har inga djur... har däremot haft div olika sorter tidigare... allt ifrån marsvin till häst :wink:
Gör mitt bästa... sa:Verkar vara en hel del hundfolk här på forumet....själv är jag ingen hundägare - men har en syster som reser land o rike kring på utställningar, agility o lydnads- o brukstävlingar....o vår Liten är lia djurtokig som "moster" så ibland hänger vi med... Det verkar vara ngt speciellt med er hundägare o era intressen... :razz: . Jaja, framöver kanske vi springer på varandra :wink:
Mikkeman sa:Jo som en soc sekriterare sa en gång "att hitta ett familjehem utan djur är som att vinna på lotto"
I går var vi på en "första intervju" hos en organisation. Vi började prata om husdjur och de frågade om vi hade det. Jag svarade nåt med att ..."jag är allergisk.." Då tar damen och slår sig på låren och brister ut "Men, vad bra!!!" Sen inser hon vad hon har sagt och vi får oss ett gott skratt! :rollhappy: