är fundersam, ledsen, uppgiven.... Har ett kontaktfamiljsuppdrag åt en liten. H*n är hos oss ofta och ibland flera dygn i sträck. Anknytningen har gått så bra men med tanke på barnets hemförhållanden så blir jag ledsen.. Jag känner så mycket kärlek för det här barnet, skulle inte tveka om vi fick frågan att ha h*n på heltid. På grund av detta börjar jag tvivla på mig själv. Jag har alltid kunnat hålla lite distans men det är så oerhört svårt att inte smälta för den här lill som sträcker sig med öppna armar mot mig och bara längtar efter att bli sedd och älskad. Saknar liten så det gör ont i hjärtat nu när h*n är hos bio..
Hur står man ut? Kan jag ändra på något i anknytningen så att det blir lättare? Hur tänker man? Alla moderskänslor är på helspinn för knytet, hur stoppar man dom? Ska man stoppa dom? hur gör ni?
hemförhållanderna går att jämföra som slott och koja utan att ta i...
känslorna kom så snabbt. blev överrumplad när jag kom hem idag över hur mycket jag saknar liten..
Hur står man ut? Kan jag ändra på något i anknytningen så att det blir lättare? Hur tänker man? Alla moderskänslor är på helspinn för knytet, hur stoppar man dom? Ska man stoppa dom? hur gör ni?
hemförhållanderna går att jämföra som slott och koja utan att ta i...
känslorna kom så snabbt. blev överrumplad när jag kom hem idag över hur mycket jag saknar liten..