Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
bakaxel sa:hej!
Vi var kontrakterat jourhem med 2 platser, dock till kommun. Fruktansvärt slitigt och jobbigt för våran familj . Passade inte alls. Kändes som man aldrig kunde slappna av och vara bara vi... kände oss jagade 24 hour.... en jobbig känsla faktiskt... men dock har detta varit en jätte erfarenhet ialla fall....Sen tycker jag ialla fall betalningen liknar skit.... om man tänker att man står jour 24 timmar per dygn och för det mesta har man 1-2 placeringar. Placeringar som är ofta i kris eller sorg.. kraävs massor att bemöta dessa ..... sen ett minus till är ju att det inte e någon som helst matchning vid placering å man kan inte bara ringa å säga "detta funkar inte"...
Så mitt råd är tänk efter före... vi orka 1 år från första kontrakt....
mosten sa:Okej, lät ju jobbigt :?
Men någon som har erfarenhet från organisationer och ersättningen från dem? Nu är vi löshästar från olika org och kommuner de rings ju hela tiden men har vi redan jourplacerade säger vi nej, men annars har vi oftast tagit emot, så de jag tänkte var att då har vi "bara en org eller kommun som hör av sig" och som vi samarbetar med, men jag kanske har helt fel, bara många tankar som snurrar när jag kom att tänka på denna ide
Och jag väntar fortfarande på svar om de frågor jag ställde innan :wink: