Hur go och fin som helst och har enormt bagage tyvärr men nu måste vi göra något annars spricker det känner vi...
Sover hos kompis vars mamma jag känner,kommer hem då vi ringer på morgonen men mår hemskt illa,somnar i våran säng till en film efter ett tag.Fine so far.
I går kväll får vi dock veta anledningen,2 st cider kvällen före,inga folk-cider heller utan 5,2!
Vad göra?
Något måste vi göra känner vi eftersom hon har enormt mycket just med alkohol i bagaget,narkotika också.
Hon ska även få en dator av oss om hon sköter skolan och inte röker som hon gjort sedan 7 års ålder men det blir det inget av med eftersom vi vet att hon fortfarande röker.
Det är hysteriskt lekande med just denna tjej hon sov hos natten tills i går där cidern fanns och nu vet vi ju varför men hindra dem från att vara,kan man det?
Inget sovande där mer blir det ju men mer då?
Det MÅSTE hända något så det inte går över styr en gång till och gör det det så är det LVU säger dom som vet och bestämmer
Hur hade ni tacklat detta?
Hoppas jag inte har skrivit för mycket med tanke på sekretessen nu men detta är vår första placering så vi är lite "gröna" fortfarande...
Säg till mig direkt om jag skriver något som inte bör stå!
Vi Måste berätta att vi vet vad hon gjort och dessutom måste det svida tror jag men hur gör vi det på bästa sätt?