Har evt. fått en ny förfrågan om en placering. Vi har endast fått lite info per mail , ska fundera över helgen o ringa nästa vecka o lämna besked om vi är intresserade. I korta drag ; 12 årig tjej, försummad, uppväxt med våld, missbruk o självskadebeteende, många syskon. Röker o ute sent på kvällarna,driver vind för våg. Ska ha regelbundet umgänge med familjen. Långvarig plac.
Vad bör vi fråga om ? Vad kan man kräva i ersättning för denna relativt svåra placering ? Det är genom en org. som vi inte har jobbat för tidigare. Lite oro har vi för vår biodotter som är exakt lika gammal, men inte ens i närheten av denna tjejs beteende. Är det galet att ta emot henne ? Har även 2 äldre biosar hemma.
Ni som läst mina andra trådar vet att jag är "hemligt" gravid i v. 10 också.
Hjälp....?
Vad bör vi fråga om ? Vad kan man kräva i ersättning för denna relativt svåra placering ? Det är genom en org. som vi inte har jobbat för tidigare. Lite oro har vi för vår biodotter som är exakt lika gammal, men inte ens i närheten av denna tjejs beteende. Är det galet att ta emot henne ? Har även 2 äldre biosar hemma.
Ni som läst mina andra trådar vet att jag är "hemligt" gravid i v. 10 också.
Hjälp....?