Behöver snabbt svar! Vi har idag tre placeringar varav den minsta är pts skadad, vilket kräver enormt mkt jobb. Vi kan aldrig göra saker eller åka iväg där det är mkt folk, eller mkt ljud. Vi är därför begränsade och får alltid dela på oss så den ena får åka iväg med de andra barnen. Vi har dessutom 3 egna barn. Allt kretsar kring denna lille på 6 år. Tre ggr om dagen kör jag till skolan dels för att lämna men åxå för att hämta killen som ibte kan gå heldag på skolan. Sen två ggr i veckan till bup och alla andra saker som tandl. Läkarbesök o allt som ska skötas! Vi sköter även umgänget fast inget avtal finns på detta då vi delar på oss och den andra får åka iväg på ett 4 tummars långt umgänge var 3e vecka. Vi får ingen ers för detta heller. Nu ska jag vara hemma heltid och har ett arvode på 9800 kr då allt ska täckas med resor och hämtning o lämning på skolan och umgänge. Inget inkomstbortfall då de anser att jag har högt arvode! Vi känner att vi knappt orkar detta då de andra barnen blir lidande med.ingen avlastning alls på två år då de inte hittat nån lämning. Ska det vara så hör? Vill åtminstone ha ers för förlorad lön eller avlastning, men är rädd att de tror att vi glr detta för pengarna! Har kortat ner detta för det är så mkt annars!