Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
SKORPAN01 sa:Här hemma.njuter jag av min lilla stund vid bordet med kaffe ( japp du hörde rätt Adal kanske har jag äntligen blevit vuxen ) efter en fullspäckad dag förmiddag med att få iväg stora barnen till skola sen morgon mys med dom små frukost och sen städning av nedervåningen och toaletter medans fillingarna städar på sina rum Phu vad dom kan röja ut !! Sen väcka liten ( en riktig sju sovare ) pysslat med dom små och dansat med liten sen kom stora barnen hem från skolan ( måste vara säga jag älskar skolskjutsen !!) stora tösen och en kompis badade bunbelpool och åt chips ) startade i gång mellan tösen med pärlor och byggde torn med liten medans dom små lekte katt och hund. Phu vilken dag nu sover liten och dom små är ute och leker och jag tittar på från köks fönstret en stund sen blir det putsa av rutan i dom smås rum för dags för ny fönster målning både där och i litens rum
Och har även hunnit med 4 maskiner tvätt och 2 diskmaskiner och lunch
Älskar lugna hemma. Dagar
SKORPAN01 sa:Här hemma.njuter jag av min lilla stund vid bordet med kaffe ( japp du hörde rätt Adal kanske har jag äntligen blevit vuxen )